1 Eylül 2010

O BİR FENOMEN, JOSE MOURINHO


Söylediği sözlerle her hafta olay olan, seveni kadar sevmeyeni de çok olan bir adam... Karşınızda Jose Mourinho!
Her hafta "acaba bugün ne söyledi" diye ilgiyle takip edilen bir adamın giyimine göz atmadan olmazdı. Aslında değişmeyen bir tarzı var, günlük yaşamında da saha kenarında da... Ve  rahatlıktan ödün vermeyen karizmatik bir duruşu olduğu gerçek. Ayrıca yukarıdaki fotoğraflarda arkasına saklanan Chanel torbasını ve çocukları için Armani'den alışveriş yaptığını görüyoruz. Anlaşılacağı gibi kaliteyi seviyor kendileri, e tabi kazandığı parayı bir yerlerde harcaması gerek. Açıkcası o nasıl giyinirse giyinsin kendisini ilgiyle takip etmeye devam edeceğiz.

Yazımızın sonuna gelirken, Jose Mourinho'nun unutulmayan sözlerine de yer vermeden olmaz.

Frank Rijkaard’a dair: “Benim futbol hayatımda koca bir sıfır var. Ancak onun futbol hayatı mükkemmeldi, başarılarla doluydu. Benim teknik direktörlük kariyerimde kupalar varken, bu kez Rijkaard’ın elinde koca bir sıfır var."

Son sözü söylemeye dair: “Ben ifade özgürlüğüne inanırım. Sen bana düşünceni ifade edersin; ben de sana nihai olarak özgürlüğünü veririm."

Bu da yeni sezondan taze bir söz: "Elimde sihirli değnek yok. Ben teknik direktörüm, Harry Potter değil!"

Görseller: gettyimages, zimbio

1 yorum:

  1. gayet karizmatik görünüyo:)

    http://herseyeragmenhayatguzellll.blogspot.com/

    YanıtlaSil