27 Ekim 2010

GÖZÜMÜZE ÇARPTI, PANOYA İLİŞTİ

Bu haftalık gözümüze çarpan ve panoya ilişenler şöyle:
1 numarada çok sevdiğimiz latin güzel Eva Mendes var. Kendisi Penelope Cruz ile beraber benim için kusursuzlar kategorisinde yer alıyor. Saygıyla önlerinde eğilerek, buradan sevgilerimi yolluyorum.
2 numara Jak&Jil'in blogundan, detayları inceleyerek "hımm o nasıl bir topukmuş öyle" türevinde yorumlarınızı yapabilirsiniz.
Vee 3 numara! Neresi mi burası? Portekiz'in Madeira Adaları... Bu sefer ağımıza takılan şanslı tatil mekanı Madeira oldu. Turizmi gelişmiş olup şarap ve çiçek festivaliyle ünlüymüş. Yolumuzun bir gün düşmesini dileyerek aklımızın tatil mekanları köşesine kaydediyoruz.

Görseller: justjared, jakandjil

9 yorum:

  1. Penelope Cruz cidden kusursuz bi kadın.elbisesine bayıldım.

    visnetadindaa.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. 'turizmi gelişmiş olup şarap ve çiçek festivalleriyle ünlüymüş' böyle bi meslek ağzıyla söylenmiş gibi geldi:)
    ayrıca ayakkabi cidden enteresanmış o çorapla giyimese sevimli bile denebilirdi.

    YanıtlaSil
  3. Sevgil HTC, bazı şeyler bilinçaltımıza yerleşmiş tabi:)

    YanıtlaSil
  4. bence 2 numara cok kötü...tamam, artik acik ayakkabi'da corapla giyiniyliyor, hosuma'da gidiyor, ama bu cok kötü olmus. ne ayakkabi, ne corap...hic bir detay güzel degil!

    blog'un harika!

    YanıtlaSil
  5. ayakkabıya bayıldım :)
    blog dünyasından baya bi uzak kaldım herşey birikmiş takip ettiğim sayfalar yığılmış..mim almışım ve de bende seni mimlemişm :) sayfamdan bakabilirsin sevgiler

    YanıtlaSil
  6. her dress is so pretty
    twitter: @FASHION_ICE

    YanıtlaSil
  7. panoya takılmak istiyorum ama uzun zamandır bir yenilik göremiyoruuum !

    YanıtlaSil
  8. ayakkabıya bende bayıldım:)10 numara

    YanıtlaSil