1 Şubat 2011

PANOYA TAKILMADAN GEÇEMEDİLER

Bu hafta köşemizin 1 numarasında istikrarlı yükselişini sürdürmekte olan Colin Firth bulunuyor. "Mark Darcy" rolüyle evlenilecek adam kriterlerini yükselten İngiliz beyefendisi... Geçen yıl Tom Ford'un "A Single Man" filminde bir eşcinseli canlandıran ve mükemmel oyunculuğuyla hafızamıza kazınan Colin Firth, bu sene The King's Speech filmindeki performansıyla Oscar heykelciğini alacak gibi gözüküyor. O gece dualarımız seninle olacak Colin, yani sen gönlünü ferah tut!
2 numaraya aşık oldum desem yeridir. Duvardaki ipliklerin dizilişi, raflardaki kumaşlar vs. herşeyiyle beni benden aldı. E tabi ben de istiyorum istiyorum ve istiyorum!
Vee 3 numara; 3-6 Şubat tarihleri arasında gerçekleşecek olan İstanbul Fashion Week için iyice sabırsızlandığımızı dillendirmek adına Jak and Jil'in blogundan bir fotoğraf...
Efendim panoya takılanları okudunuz, bol renkli günler...

Görseller: harper's bazaar, inspiration for decoration, jakandjil

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder