19 Şubat 2011

UZAKLAR

Fotoğraf/ Photo: Panoya Takılanlar

18 yorum:

  1. harikasın canmm:)) maşalh maşalh, nazar boncuğu ekle fotolarına..sevgiler

    YanıtlaSil
  2. cok begendim, resimler de sen de cok hossun !

    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Fotoğraflar çok güzel ya, ah gezesim geldi :) Yine çok şıksınn!

    YanıtlaSil
  4. resimler çok güzel, sen de öyle:)

    YanıtlaSil
  5. güzel yorumlar için teşekkür ederim:)
    modelimiz çok güzel ama o ben değilim, fotoğrafları çeken benim yani blogun sahibesi:))

    YanıtlaSil
  6. blogunu yeni keşfettim ve bayıldıımm :))
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Babet harika ya :) Taşların arasındaki çekimde çok hoş :)

    YanıtlaSil
  8. çok hoş bir kombin foto çekimleri çook hoş =)

    rococosh.blogspot.com ;)

    YanıtlaSil
  9. çok şıksınız:)hoş kombin..

    http://modavehobiperisi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. fotolar çok güzel vede kolyeye bayıldım..

    bloğumada beklerim..sevgiler

    http://sutlugofret.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. Cook begendim. 430 izleyici benim

    YanıtlaSil
  12. hoşgeldin "fashion delight":)
    ayrıca tekrardan güzel yorumlar için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  13. harika fotolar...babet in markası nedir ??

    YanıtlaSil
  14. hocam, bu çekim yapılan mekan neresidir

    YanıtlaSil
  15. kendi kendime diyorum bizim evin o fotoda ne işi var. tamamdır hocam şimdi oldu.

    YanıtlaSil