30 Haziran 2011

DİKKAT! BU BİR VEDA YAZISIDIR

Merhabalar sevgili pano sakinleri,
Blog işine bir dönem yeterince vakit ayırıp, sizlere güzel şeyler sunmaya çalıştım.
Ama artık vakit ayırmadığımdan, gereksiz sözler vermenin mânasız olduğunu gördüm.
Yukarıda bulunan görselde ojenin nasıl her yere bulaştığını görüyorsunuz.
Heh işte ben de blog işini elime yüzüme bulaştırdım ve artık işini güzel yapan insanları izlemeyi tercih ediyorum.
Eğer gerçekten farklılık yaratabileceğim bir uğraş bulabilirsem, sizlerle paylaşacağım.
Panomuz bugünden itibaren tarihin tozlu sayfalarına pardon, internet dünyasının sonsuzluğuna karışacak.
Beni takip eden, bana mailleriyle ve yorumlarıyla ulaşan herkese çok teşekkür ederim.
Sizlere karşı bir hatamız olduysa affola...

Umarım pano yüzünüzde bir tebessüm bırakabilmiştir.
Daha güzel ve farklı çalışmalarla buluşabilmek dileğiyle...
Ve tekrardan bugüne kadar panoya takılan herkese çok teşekkür ederim.

Dipnot: Beni unutmayın:)

8 yorum:

  1. tabi karar senin ama bence gayet iyi senin blog.. görsel açıdan çok hoş..bide benim bloga bak.inek görse sütten kesilir.sen eline yüzüne bulaştırdığını düşünüyorsan benim bi yerlerden atlamam gerek.

    YanıtlaSil
  2. kendine iyi bak sevgili gizem :)

    hoscakal !

    civciv

    YanıtlaSil
  3. üzüldüm ama =(
    kendine iyi bak...

    YanıtlaSil
  4. Bu kararı alıyorsan eğer, bana sık sık yazacağına.. benimleeee upuzun kahve&dedikodu günleri yapacağına söz vermelisin :)

    YanıtlaSil
  5. teşekkür ederim hepinize, ben sizleri takip etmeye devam ediyorum:)

    söz veriyorum siu, kahve&dedikodu günlerii başlasın o zaman:)

    YanıtlaSil
  6. 400 küsür kişi takip ediyorsa bu hiç de eline yüzüne bulaştırma demek değildir ama tabi en son neticede sen bilirsin... yolun açık olsun...

    YanıtlaSil
  7. Beni unutmayın! demişsin.. Seni unutmadığımı söylemeye geldim :)

    YanıtlaSil
  8. Oldu mu simdi!Niye birakip gidiyorsun, hippilazman'in da dedigi gibi 400 kusur kisi takip ediyorsa, bosuna degil, ama yine de senin kararin tabi ki

    YanıtlaSil